Βένη Παπαδημητρίου, δημοσιογράφος: Πως αποκάλυψα την κλοπή, επί 34 έτη, εις βάρος μου.

Ευλογημένη Κυριακή για όλους! Καλημέρα! 
Με Φως και Αλήθειες... 
..............
Πως έριξα Φως στην δική μου υπόθεση, μιας και δεν βλέπω να μου έρχεται όλη η συνέντευξη, από το κανάλι.
-Από παλιά, στην εφημερίδα, μου έλεγαν όλοι, ότι πληρώνω υπερβολικά ποσά, σε ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ. "Ούτε εμείς που έχουμε οικογένεια, δεν πληρώνουμε τόσα. Κάνε κάτι. Ψάξε τι συμβαίνει", μου έλεγαν, όλοι. 
Δεν έδινα σημασία, αλλά, το είχα στην άκρη του μυαλού μου.. 
................
Πέρυσι, ξεκίνησα με δικηγόρο, είναι εδώ, στο fb φίλη αρκετών, η οποία δεν έκανε τίποτε. Ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κ. λ. π., περνούσαν από το σπίτι, αλλά, δεν ήθελαν να μπλεχτούν στην υπόθεση. 
Γνωστός συνδικαλιστής της ΔΕΗ, ήρθε στο σπίτι μου, και διαπίστωσε πως οι λογαριασμοί είναι εξωφρενικοί..... 
...............
Έμαθα τα τετραγωνικά που δηλώνουν στη ΔΕΗ, οι ιδιοκτήτες του σπιτιού που μένω και μας χωρίζει ένας τοίχος. Καμία σχέση, με την πραγματικότητα. Διατηρούν μεζονέτα. 
Είπα στον εαυτό μου: "Βένη, θα λειτουργήσεις ως δημοσιογράφος. Πάρε το, σαν πρόκληση για έρευνα, όπως έκανες, μια ζωή".
-Τηλεφώνησα στη ΔΕΗ, να μάθω από που παίρνουν τα τετραγωνικά των σπιτιών. Μου απάντησαν από τον Δήμο, της εκάστοτε περιοχής.
-Πήγα στον Δήμο, με τον φίλο μου Γιάννη Βούρτση, άνοιξαν τον φάκελλο της πολυκατοικίας , και, με τα στοιχεία του 1994, δήλωναν, πως δεν μένουμε στον 5ο όροφο, αλλά στον 3ο ή τον 4ο, αν θυμάμαι καλά. Πουθενά ο 6ος όροφος, που έχτισαν για να έχουν μεζονέτα.
-Ανεβαίνω, στον επόμενο όροφο του Δήμου, όπου βρίσκεται η πολεοδομία και κάνω την καταγγελία.
-Συζητώ το θέμα, με τον Καθηγητή Παναγιώτη Καρύδη, έρχεται, το βλέπει από την πλατεία, και μου λέει, θα συμπληρώσουμε στην καταγγελία, ότι "εάν δεν προβλέπεται επιπλέον όροφος, είναι επικίνδυνο, σε σεισμό".
-Την επόμενη ημέρα το πρωί, δεύτερη καταγγελία στην Πολεοδομία, με τη αναφορά του κ. Καρύδη. 
-Πήγα στην νομική υπηρεσία της Εφορίας, (Δαμάρεως.. στο Παγκράτι), συζητώ με τον υποδιευθυντή, και προχωρώ σε καταγγελία, ουσιαστικά τους παρότρυνα να κάνουν έλεγχο, αν δηλώνουν το αυθαίρετο και επίσης, εάν δηλώνουν τα ενοίκια που τους καταβάλλω, επί 34 χρόνια, καθώς μου αρνούνται μισθωτήριο, ενώ , επιβάλλεται από την εφορία. 
-Ταυτόχρονα, μιλούσα με το υπηρεσιακό κέντρο της ΕΥΔΑΠ, για τον υδραυλικό Χρήστο Κουτούκη, ο οποίος διαπίστωσε κατανάλωση εν απουσία μου, αλλά δεν μου έδωσε πιστοποίηση. Τον έχω καταγγείλει σε όλες τις υπηρεσίες. 
-Προχωρώ σε καταγγελίες, στην Οικονομική Αστυνομία, στο ΣΔΟΕ, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και σε πολλές άλλες υπηρεσίες. 
για την υπόθεσή μου, με στοιχεία, από την Πολεοδομία και τον Δήμο. 
-Για τις Δημόσιες υπηρεσίες που απευθύνθηκα, όλο αυτό το διάστημα, έχω να πω, πως η γραφειοκρατία και η άγνοια των υπαλλήλων, δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Δεν γνωρίζουν, τους κωδικούς καταγγελιών, ψάχνουν μία ώρα να βρουν, οτιδήποτε.. 
-Εν τω μεταξύ, ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος, κλειδώνει τα ρολόγια της ΔΕΗ, και δίνει σε όλους τους ενοίκους κλειδιά, εκτός από εμένα. 
Γιατί; Διότι, μόνον τα ρολόγια αν κοιτάξει κανείς, βλέπει την διαφορά. 
Εγώ έχω 60.000 κιλοβατώρες, κι αυτοί που είναι 4 άτομα, 30.000 κιλοβατώρες,. (παράδειγμα δίνω)
-Κάνω αναφορά στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής και τον καλούν για συστάσεις. Του είχε τηλεφωνήσει ο δικηγόρος μου, στον οποίο είπε πως θα μου δώσει κλειδί, στην Αστυνομία όμως είπε... άκουσον- άκουσον πως "μπαίνουν άστεγοι και κλέβουν ρεύμα". 
Και τον πίστεψαν!!! 
-Δεν έχω δικαίωμα, να δω την κατανάλωσή μου. 
Όλα αυτά που διαβάζετε, πήραν χρόνο, περπάτημα, άγχος, αγωνίες.
Τηλεφωνώ στον εκδότη Γιώργο Κουρή, τον οποίο γνωρίζω από παλιά και τον ενημερώνω για όλα αυτά. Μου λέει "γράψε τα όλα, τώρα και στείλτα, στο τάδε fax". Έτσι, ήρθε το Κόντρα Κανάλι, και μίλησα για όλα αυτά που αναφέρω, αλλά δεν αναφέρθηκαν, διότι ο χρόνος ήταν περιορισμένος. 
.................
-Μου τηλεφωνεί ο αντιδήμαρχος κ. Κικάκης, πως η πολεοδομία θα έρθει για αυτοψία , την Τετάρτη, (μεθαύριο), στις 10.30 το πρωί, να είμαι κάτω, να τους ανοίξω. 
Το μαθαίνει, ο ιδιοκτήτης του αυθαιρέτου, και ιδιοκτήτης του σπιτιού που μένω, - ένας τοίχος μας χωρίζει- κ. Αθανάσιος Κατσίκης , μου χτυπά την πόρτα και μου λέει "θα έρθουν από την πολεοδομία" και αμέσως μετά "θα το πληρώσεις ακριβά αυτό, θα δεις τι θα πάθεις".
Το μαθαίνει, ο ιδιοκτήτης κ. Αθανάσιος Κατσίκης , μου χτυπά την πόρτα και μου λέει "θα έρθουν από την πολεοδομία" και αμέσως μετά "θα το πληρώσεις ακριβά αυτό, θα δεις τι θα πάθεις". 
-Πήγα στο Αστυνομικό τμήμα και το ανέφερα. 
..............
Όλη η οικογένεια, δυστυχώς και οι δύο κόρες τους, είναι μέσα στη βρωμιά, την κλεψιά και το ψέμα. Το ξεκίνησε η γιαγιά τους, το συνέχισε η ιδιοκτήτριά , που υποτίθεται ήταν φίλη τόσα χρόνια, και πέρασε στις δύο κόρες, που κάθονται όλη μέρα, μέσα στο σπίτι. 
Με έχουν φλομώσει στο ψέμα, κυρίως η μία κόρη τους, και μου ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι. Το αμόρφωτο, ηλίθιο, που δεν έχει δει την ζωή, πήγε να κοροϊδέψει , ποιον; 
Εμένα, που είμαι στον δρόμο, από 20 ετών και μάχομαι.. 
Δεν μιλούσα. έκανα τον μαλάκα, δύο χρόνια.. 
..........
Και αν δεν ήταν η μητέρα μου, που δεν ήθελε να προχωρήσω σε όλες αυτές τις αποκαλύψεις , λέγοντας "θα το βρουν απο τον Θεό", θα είχαν γίνει όλα από πέρυσι. Γνωρίζουν την οικογένειά μου. Αλλά δεν είχε ο άνανδρος, το θάρρος να τηλεφωνήσει στα αδέλφια μου, ή στην μητέρα μου.. 
Η μητέρα μου, μου έκρυψε ότι πριν χρόνια, βρέθηκε από τον υδραυλικό της Απογευματινής σωλήνας, στον φωταγωγό, που βγαίνει από το δικό μου διαμέρισμα, και ανεβαίνει στο αυθαίρετο. 
....................
34 χρόνια αγαπητοί μου. Τους έδινα το αυτοκίνητό μου, μου ζητούσαν δανεικά, τους έδινα τα πάντα.. 
Και να, ποιοι ήταν τελικά... 
Ψεύτες, κλέφτες, απατεώνες.. 
.............
Το νου σας.. Τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις