Πάω μπροστά!

........ Ας υποθέσουμε, ότι είχα μια εκπομπή στην τηλεόραση και ήμουν παρουσιάστρια. Με ήξερε λοιπόν, πολύς κόσμος... 
Πριν πολλά χρόνια, είχα αγοράσει ένα οικόπεδο, σε ένα νησί των Κυκλάδων. 
Ωραία ως εδώ.. 
Αλλά, δεν έχτισα στο οικόπεδό μου, κοιμόμουν σε στρώμα, στο έδαφος, και όλα μου τα απορρίμματα, λόγω του δυνατού αέρα- πήγαιναν στα σπίτια των κατοίκων... (φανταστείτε τώρα τα "κάθε είδους" απορρίμματα)...
Και δεν έκανα μόνο αυτό. Εμπόδιζα και παρέμβαινα - λόγω της δύναμης που μου δίνει η τηλεόραση- στη ζωή των κατοίκων... Εμπόδισα να γίνει ένας μικρός δρόμος, να μπορούν οι άνθρωποι του νησιού να πηγαίνουν στα χωράφια τους, που είναι πάρα πολύ μακριά, για να μην μ ενοχλεί ο θόρυβος...
Και πολλά άλλα...
Θα με συμπαθούσε κανείς;
Όλα τα Κυκλαδονήσια είναι εναντίον μου...
Και όμως...
Πάω μπροστά!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις